"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"
Strona internetowa współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Cel operacji: Sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji. Przewidywane wyniki operacji: finansowy postęp we wdrażaniu LSR."

"Żywiecki Raj" na Pikniku Para…

9 czerwca 2019 r. - w słoneczne niedzielne popłudnie "Żywiecki Raj" promował swoje działania na V Pikniku Parafialnym organizowanym przez Parafie Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Międzybrodziu Żywieckim. 100 osób...

Czytaj więcej

Relacja z wydarzeń realizowanych z …

To był intensywny weekend dla "Żywieckiego Raju"! W ramach swojego stoiska na Pikniku z okazji Dnia Dziecka w Łodygowicach LGD "Żywiecki Raj" przygotowało degustacje miodów tradycyjnych Ziemi Żywieckiej, krzyżówkę z nagrodami...

Czytaj więcej

Dzień Dziecka z "Żywieckim Rajem…

Zapraszamy w dniu 2 czerwca 2019 r. na boisko LKS "Słowian" w Łodygowicach na imprezę z okazji Dnia Dziecka!

Czytaj więcej

Uwaga!!! Nowe Granty, spotkanie 16 maja …

Spotkanie dla podmiotów zainteresowanych realizacją zadań w ramach projektów grantowych

Czytaj więcej

Walne Zebranie Członków w dniu 21.05.201…

Stowarzyszenie - Lokalna Grupa Działania „Żywiecki Raj” zaprasza na posiedzenie Walnego Zebrania Członków: Termin: 21 maja 2019 r. (tj. wtorek) I termin: godz. 14.00, II termin: godz. 14.15. Miejsce: sala Kominkowa – Zamek w...

Czytaj więcej

Spotkanie inaugurujące cykl wydarzeń mających na celu stworzenie marki turystycznej "Żywiecki Raj".

 

 

W dniu wczorajszym w siedzibie Stowarzyszenia LGD "Żywiecki Raj" odbyło się spotkanie osób, którym leży na sercu dobro regionu w szerokim tego słowa znaczeniu. Wraz z Fundacją Laboratorium Inicjatyw Środkowoeuropejskich oraz Konsorcjum: Dawid Zieliński SocLab, zamierzamy stworzyć markę turystyczną "Żywiecki Raj". Z tego też powodu do udziału w spotkaniu zaprosiliśmy przedstawicieli różnych środowisk: kultury, sztuki, przedsiębiorców, działaczy społecznych.

 

Rozmowa toczyła się wokół następujących zagadnień:
- przedstawienie dobrych praktyk w zakresie kreowania marki turystycznej,
- tworzenie terytorialnego produktu turystycznego,
- czym powinien być Żywiecki Raj w kontekście rozwoju turystyki.

Było to jedno z działań składającym się na wdrażaną przez LGD operacje własną tj. Markowy produkt turystyczny w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”. W ramach tego projektu, LGD planuje:

-opracować program promocji marki dla LGD „Żywiecki Raj”,

-wypracować produkt turystyczny wraz z opracowaniem identyfikacji wizualnej,

-przeprowadzić działania promocyjne dla nowopowstałego produktu turystycznego.



 

 16 10 416 10 516 10 3

KALENDARZ DORADZTWA
POLECAMY
ANKIETA

Szanowni Państwo!

Zapraszamy do

wypełnienia ankiety:

Ankieta skierowana do mieszkańców LGD "Żywiecki Raj"

WSPÓŁPRACA

  • zmge
  • logo
Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji