"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"
Strona internetowa współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Cel operacji: Sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji. Przewidywane wyniki operacji: finansowy postęp we wdrażaniu LSR."

Granty - spotkanie informacyjne - 24 wrz…

Nowe granty, nowe możliwosci! Spotaknie informacyjne dla osób zainteresowanych pozyskaniem grantów w ramach ogłoszonych Projektów grantowych!

Czytaj więcej

Podsumowanie Dni Powiatu Żywieckiego 201…

W Amfiteatrze pod Grojcem, w dniu 17 sierpnia 2019 r. odbyły się Dni Powiatu Żywieckiego, zorganizowane przez Starostwo Powiatowe w Żywcu. Wydarzenie tradycyjnie miało biesiadny charakter. Jak co roku zorganizowano...

Czytaj więcej

Już w ten weekend Dni Powiatu Żywieckieg…

Dni Powiatu Żywieckiego odbędą się już w najbliższą sobotę 17 sierpnia 2019 r. "Żywiecki Raj" również tam będzie!

Czytaj więcej

Posiedzenie Rady LGD "Żywiecki Raj…

Zaproszenie na posiedzenie Rady LGD "Żywiecki Raj", 23 lipca 2019 r. tj. wtorek o godz. 14.00, dotyczące wyboru wniosków o powierzenie grantu w ramach naboru: Inkubator inicjatyw lokalnych nr 1/2019/G.

Czytaj więcej

"Żywiecki Raj" na Pikniku Para…

9 czerwca 2019 r. - w słoneczne niedzielne popłudnie "Żywiecki Raj" promował swoje działania na V Pikniku Parafialnym organizowanym przez Parafie Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Międzybrodziu Żywieckim. 100 osób...

Czytaj więcej

Spotkanie inaugurujące cykl wydarzeń mających na celu stworzenie marki turystycznej "Żywiecki Raj".

 

 

W dniu wczorajszym w siedzibie Stowarzyszenia LGD "Żywiecki Raj" odbyło się spotkanie osób, którym leży na sercu dobro regionu w szerokim tego słowa znaczeniu. Wraz z Fundacją Laboratorium Inicjatyw Środkowoeuropejskich oraz Konsorcjum: Dawid Zieliński SocLab, zamierzamy stworzyć markę turystyczną "Żywiecki Raj". Z tego też powodu do udziału w spotkaniu zaprosiliśmy przedstawicieli różnych środowisk: kultury, sztuki, przedsiębiorców, działaczy społecznych.

 

Rozmowa toczyła się wokół następujących zagadnień:
- przedstawienie dobrych praktyk w zakresie kreowania marki turystycznej,
- tworzenie terytorialnego produktu turystycznego,
- czym powinien być Żywiecki Raj w kontekście rozwoju turystyki.

Było to jedno z działań składającym się na wdrażaną przez LGD operacje własną tj. Markowy produkt turystyczny w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”. W ramach tego projektu, LGD planuje:

-opracować program promocji marki dla LGD „Żywiecki Raj”,

-wypracować produkt turystyczny wraz z opracowaniem identyfikacji wizualnej,

-przeprowadzić działania promocyjne dla nowopowstałego produktu turystycznego.



 

 16 10 416 10 516 10 3

KALENDARZ DORADZTWA
POLECAMY
ANKIETA

Szanowni Państwo!

Zapraszamy do

wypełnienia ankiety:

Ankieta skierowana do mieszkańców LGD "Żywiecki Raj"

WSPÓŁPRACA

  • zmge
  • logo
Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji