"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"
Strona internetowa współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Cel operacji: Sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji. Przewidywane wyniki operacji: finansowy postęp we wdrażaniu LSR."

Światowy Dzień Wody w Żywcu

Światowy Dzień Wody w Żywcu - Mieszkańcy Żywiecczyzny wskazują przeciwdziałanie suszy i powodziom jako priorytet

Czytaj więcej

Nabór na wolne stanowisko pracy

Zachęcamy do składania ofert na stanowisko: SPECJALISTA DS. ANIMACJI PROJEKTÓW

Czytaj więcej
Drzewa oprószone śniegiem, w tle góry

Warsztat refleksyjny w ramach ewaluacji …

W związku ze zobowiązaniem LGD do przeprowadzania każdego roku ewaluacji wewnętrznej - do monitorowania i ewaluacji realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Stowarzyszenie - Lokalna Grupa Działania „Żywiecki Raj”...

Czytaj więcej

UMOWA RAMOWA na wdrażanie Lokalnej Strat…

W dniu 11 stycznia 2024 r. w sali kolumnowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach  odbyło się uroczyste wręczenie podpisanych umów o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego...

Czytaj więcej

Wizytę studyjną rozpoczął wykład dr Bartłomieja Bigi pt. Firma-Idea: nowe podejście do wartości w biznesie. Firma-Idea to: "zagadnienia związane ze sprawiedliwym podziałem dóbr, marketingiem wartości, uważnie obserwowaną i szeroko pojętą kulturą i jej wpływem na gospodarkę, społeczną odpowiedzialnością biznesu, rewolucją jaka odbywa się na polu relacji Klient – Firma – to tematy ważne" czytamy na stronie firmaidea.pl poświęconej temu właśnie tematowi.

Następnie odbyły się warsztaty Design thinking, prowadzone przez Łukasza Maźnicę, eksperta specjalizującego się w zagadnieniach związanych z zarządzaniem publicznym oraz ekonomią kultury. Design thinking jest metodą tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników. Celem tej metody jest rozwiązanie problemów poprzez stworzenie nowych, innowacyjnych produktów, usług lub procesów poprzez określenie prawdziwych potrzeb pojedynczego użytkownika. Proces design thinking składa się z 5 etapów: empatia, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypów oraz testowanie. Podczas warsztatów uczestnicy poznali (oraz przetestowali) narzędzia pozwające w lepszym zrozumieniu odbiorcy a co za tym idzie w tworzeniu produktów i usług kompatybilnych z potrzebami.

Podczas wizyty studyjnej uczestnicy wzięli udział w wydarzeniach kulturalnych. Pierwszy dzień wizyty zakończył musical w Teatrze muzycznym Variété – "Opera za trzy grosze". Temat spektaklu wiązał się poniekąd z tematem wizyty studyjnej. Firma „Przyjaciel Żebraka i s-ka” prowadzona przez jednego z głównych bohaterów Jeremiasza Peachuma, jest całkowitym zaprzeczeniem wartości FIRMY - IDEI. W drugim dniu w godzinach dopołudniowych miało miejsce zwiedzanie Podziemii Rynku Głównego.

Następnie uczestnicy wizyty udali do Centrum Dydaktyki AGH przy ulicy Reymonta 7, które pomimo weekendu tętniło życiem. O godzinie 13 rozpoczęła się Konferencja Wiosna Przedsiębiorców. Jest to wydarzenie, pomagające w odkryciu dobrego biznesu - co z jednej strony oznacza prezentowanie wyjątkowej wiedzy od praktyków biznesu i rozwoju osobistego, z drugiej strony - wspieranie dobrych idei. Więcej o wydarzeniu na stronie internetowej wiosnaprzedsiebiorcow.pl

 

Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas wyjazdu są nie do przecenienia. Dziękujemy za organizację wizyt studyjnch pn. „Dobre praktyki FIRMY-IDEI” Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej w Krakowie. Wizyty studyjne współfinansowane były ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020” i objęte umową o przyznanie pomocy nr 00561–6935-UM1230896/18.

 

56290994 2158917670858748 7358058128065167360 n

56372160 347734552534890 2971795095960944640 n

 

 56237624 415309905964127 7365304523872534528 n

56194294 523025778226373 7021146797284261888 n

 

55908453 2128834383874840 2314482950109921280 n

 

56178482 345668486070246 5043692185749291008 n

56219994 3134139936600068 8803381298241470464 n

 

56247815 2800018290224291 5981234433515061248 n

55632750 340870313205431 5589259800933302272 n 

 

 

55910081 415119012624211 360184049160945664 n

56478671 826051531100334 2015877599418384384 n

55887810 2097194833914600 4142079108941086720 n

56573598 302943487051431 7309938568611233792 n

56290953 1353128558194449 3428452756359217152 n

 

56721532 442567516484757 1932777756131590144 n

 

 

 

KALENDARZ DORADZTWA
POLECAMY
ANKIETA

Szanowni Państwo!

Zapraszamy do

wypełnienia ankiety:

Ankieta skierowana do mieszkańców LGD "Żywiecki Raj"

WSPÓŁPRACA

  • zmge
  • logo

KSSE logotyp RGB pl 01

Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji